• Jeugdvrienden vv.VVW

Hierbij willen wij ons even voorstellen, vv.VVW (voetbal vereniging Vooruitgang Vergt Wilskracht) bestaat 85 jaar en is al die tijd één van de grootste sportverenigingen van Wervershoof. VVW is een echte dorpsclub waar 99% van de leden uit het dorp komen. De jeugd is veruit de grootste groep in onze vereniging die veel aandacht nodig heeft, zoals gediplomeerde trainers, coördinatoren, materialen en heel veel vrijwilligers. "De Jeugd heeft de toekomst" is een bekend gezegde en daar is geen speld tussen te krijgen. Maar dat kost geld, ongeveer de helft van het budget wat VVW te besteden heeft, wordt gebruikt voor de Jeugd. De Gemeente gaan alle subsidies korten, ook die van de VVW-Jeugd.

Ondanks alle negatieve berichten komt VVW met een nieuw plan.

U kunt lid worden van JEUGDVRIENDEN-VVW: wat kost dit en wat krijgt u daarvoor terug?

- Het kost € 250,00 per jaar excl. btw. voor bedrijven.

- Het kost €100,00 per jaar voor particulieren.

- Op het kunstgras veld (waar de meeste jeugdwedstrijden gespeeld worden) komt een groot bord van "Jeugdvrienden-VVW" waarop de namen van deelnemende bedrijven vermeld staat

- Tevens komt in de kantine een bord van de" Jeugdvrienden-VVW" met alle sponsor namen.

-Op onze site zal "Jeugdvrienden-VVW" een prominente plaats krijgen.

- U ontvangt een VIP kaart, als u op zaterdag één van de jeugdwedstrijdjes komt bekijken ontvangt u op vertoon een gratis kopje koffie en natuurlijk op zondag bij een thuiswedstrijd van het 1ste bent u welkom in de Bestuurskamer.

STEUN DE JEUGD VAN VVW EN WORDT LID VAN "JEUGDVRIENDEN-VVW"

De jeugd is uw klant van de toekomst.

De jeugd is uw medewerker van de toekomst.

Hoe meer jeugd aan sport doet, hoe minder tijd er is om te hangen.

Vriendelijke sport groet,

Sponsor commissie ,